niedziela, 30 sierpnia 2015

Hałas w głowie

Znacie to? Jeśli jesteście kobietami, to pewnie tak... Zawsze i wszędzie, o każdej porze dnia i nocy, zawsze ten hałas w mojej głowie... Na spacerze, w kąpieli, w łóżku, przy zmywaniu... "A co jutro na obiad? A kiedy pranie? Zakupy?" Toż to listę trzeba zrobić... Ze wszystkim zdążyć, zaplanować, przemyśleć... Więc myślę dalej - a raczej myśli moja głowa, czy chcę, czy nie. "Może jakiś wyjazd? Albo ciuch jakiś kupię... A może pracę trzeba zmienić?" I jeszcze czasem grubszego kalibru: "Czy on mnie jeszcze kocha? A ja jego? Czy moje dziecko jest szczęśliwe? Czy ja się w ogóle nadaję na matkę???"
Jejku, ileż bym dała, żeby umieć czasem po prostu wyłączyć ten męczący szum...

2 komentarze:

  1. znamy znamy niestety i czasem zastanawiam się czy to tylko kobiety tak mają bo facet myśli raczej: na obiad będzie obojętnieco, albo tycośwymyśli, pranie się wstawia gdy brak czystych gaci w szafce, z kumplem się spotkam jak wyjdę z domu po prostu, umawianie się? że jak? ..
    panikanka

    OdpowiedzUsuń
  2. A już myślałam, że tylko ja tam mam :D ;) i pod powyższym komentarzem też się mogę podpisać :)

    OdpowiedzUsuń